Kao agencija za digitalni marketing, te certificirani Google partner često pratimo razlike između Google AdWords-a, te oglašavanja na društvenim mrežama kao što su Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter … Svakodnevno radimo na prednostima, troškovima i mogućem ishodu za naše klijente. Iskustvo nam je do sada pokazalo da su neki oblici oglašavanja daleko isplativiji. Među njima svakako se ističe Google Adwords oglašavanje.

Kroz priču koju vam donosimo u nastavku možete vidjeti primjer tvrtke koja je uspjela upravo zahvaljujući tome što su na vrijeme prepoznali Google AdWords kao bitan kanal za promidžbu svog poslovanja. Ono što volimo napomenuti je činjenica da marketing u današnje vrijeme nije trošak nego potreba svakoj tvrtki i obrtu koja želi ostvariti uspjeh i biti bolja od svojih konkurenata!

I tako se vraćamo u sada već daleku 1981. godinu. Upravo tada je osnovana farma cvijeća American Meadows. Ray Allen koji je do tada radio u vlastitoj agenciji za oglašavanje, zajedno s svojim partnerima prodaje tvrtku, te sa suprugom seli na sami sjever Amerike u mjesto Williston u Vermontu. Ovdje živi svoj san baveći se hobijem koji je oduvijek volio, ne sluteći kako će se s godinama njegov posao toliko razviti da će postati jedan od najvećih proizvođača sjemena u tom djelu Amerike.

S vremenom je tvrtka svoju katalošku prodaju pretvorila u vlastitu internet trgovinu kojoj je cilj isključivo bio stalno generiranje prometa, odnosno povećanje broja posjetitelja na stranici. Kako je Ray Allen tada već bio veteran u marketinškom smislu, poduzeo je niz inicijativa uključujući oglase na Google tražilici koji su se bazirali na pretraživanju i upitima potencijalnih klijenata.
2001. godina je obilježila poslovanje tvrtke American Meadows jer upravo to je godina kada je kreirana njihova prva Google AdWords kampanja. Početkom godine Ray Allen odlučuje se na potez koji će se kasnije pokazati kao pun pogodak. Nedugo nakon kreiranja i puštanja oglasa online, Ray primjećuje kako može doprijeti puno dublje do potencijalnih klijenata targetirajući svoje oglase točno prema upitima i pojmovima koje korisnici pretražuju unutar Googlea.

Danas je na web stranici American Meadows znatno više prometa i posla s obzirom na period kataloške prodaje. Brojka od 8000 posjeta po danu je podatak zabilježen još 2007. godine. American Meadows u prosjeku broji preko 8000 jedinstvenih posjetitelja dnevno, što je više od 180 tisuća na mjesec. Usporedimo li to s lokalnom trgovinom i činjenicom da Vam u dućan dolaze isključivo ciljani klijenti, brojka je zaista impresivna.

Budući da je svoju Adwords kampanju tvrtka pokrenula početkom u 2001, nedugo nakon toga bilježi se povećanje upita za 120%, no ta brojka je s vremenom samo rasla kako se broj posjetitelja povećavao. Rezultat svega dogodio se godinu dana kasnije kada se otvorila mogućnost proširenja poslovanja. Prodaja je porasla za 350% a Ray Allen je zauvijek ostao upisan u Googleovoj povijesti kao jedan od prvih primjera poduzetnika koji su uspjeli zahvaljujući Google Adwords usluzi. I dan danas, svi proizvodi tvrtke American Meadows dostupni su isključivo putem njihova web shopa koji je i dalje aktivan.

Želite i vi uspjeti u svom poslovanju? Povećajte upite, proširite poslovanje, budite iznad konkurencije. Obratite nam se s povjerenjem jer mi znamo kako vam pomoći!

Ocijenite uslugu

-50%

Ostvarite popust od

50% danas

Molimo upišite telefon i email adresu

Hvala vam

na povjerenju!

Ostvarite popust 50%

Hvala na podacima!

kontaktirati ćemo vas ubrzo