google adwords remarketing

Google AdWords Remarketing ili u prijevodu ponovni marketing je napredan način koji vam omogućava da se povezujete s korisnicima koji su posjetili vašu web stranicu. Znači, ako korisnik dođe na Vašu stranicu i ne napravi željenu akciju onda, uz pomoć remarketinga, možete servirati relevantne oglase upravo tim korisnicima na različitim portalima i uređajima. Ovo je Google-ov moćan alat i odlična je taktika za povećavanje prodaje, pogotovo na stranicama gdje je proces prodaje dug. Samim time remarketing kampanja je bitan faktor online marketinga tako da je postala neizostavna stavka za učinkovito adwords oglašavanje.

Podjela Remarketing kampanja

Remarketing kampanje moguće su u 5 oblika, a to su:

  • standardni remarketing – oblik remarketinga koji standardno prezentira oglase onim korisnicima, koji su posjetili vašu web stranicu, na portalima koje posjećuje tj. uz pomoć display mreže.
  • dinamički remarketing – ovo je oblik remarketinga više razine. Uz pomoć dinamičkog remarketinga možete servirati oglase koji sadrže točno određen proizvod koji je korisnik gledao na vašoj web stranici. Znači, kreirate dinamički oglas koji prilagođava poruku vašim posjetiteljima.
  • remarketing za mobilne aplikacije – uz pomoć ovog oblika remarketinga servirate oglase onim korisnicima koji su koristili vašu mobilnu aplikaciju ili stranicu na drugim mobilnim aplikacijama ili stranicama.
  •  search remarketing odnosno za oglase ciljane na pretraživačku mrežu – uz pomoć ovog oblika prilagođavate kampanje prema korisnicima koji su već posjetili vašu stranicu te prilagođavate svoju licitaciju i oglase kada pretražuju.
  • video remarketing – uz ovaj oblik remarketinga servirate oglase onim korisnicima koji su pogledali vaš video ili YouTube kanal.

Kako Remarketing kampanja radi?

Iako se relevantni oglasi pojavljuju na raznim portalima koje posjećuje korisnik, Google AdWords Remarketing kampanja se uvelike razlikuje od standardnih Google Display kampanja.
Remarketing funkcionira uz pomoć tzv. kolačića tj. radi uz poseban kod koji se nalazi na kolačićima koje preuzimaju korisnici vaše web stranice. Njihov ID dodaje se na vašu remarketing listu te po njima kreiraju Display kampanje. Možete kreirati više takvih lista, ovisno o vašoj strategiji, tako da možete ciljati one korisnike koji su bili na određenom dijelu vaše web stranice ili one koji su dodali proizvode u košaricu ali nisu izvršili kupnju. Također. možete raditi liste za one korisnike koji su odradili željenu akciju te im želite ponuditi druge proizvode ili usluge za koje bi mogli biti zainteresirani.

Kako se postavlja standardna remarketing kampanja?

Kako bi uspješno kreirali svoje remarketing liste, prvo morate na svom AdWords računu kliknuti na “Biblioteka za dijeljenje

postavljanje remarketing kampanje

Nakon toga odaberite “publika

remarketing publika

Zatim odaberite “postavi remarketing

postavljanje-remarketinga

Kako bi postavili kod za remarketing, upišite adresu osobe koja održava vašu stranicu kako bi poslali uputu za oznaku. Tada ste kreirali svoju remarketing listu te ste spremni za kreiranje remarketing kampanje.

adwords remarketing

Kako bi krenuli sa svojom remarketing kampanjom, mora se kreirati display tj. prikazivačka adwords kampanja. Prilikom kreiranja kampanje potrebno je pripaziti na “ograničenje učestalosti“. U praksi, ta brojka bi trebala biti između 3 – 7 puta. Cilj vam je povezati se s korisnicima, ako bi učestalost bila veća, onda bi se mogao stvoriti drugačiji efekt, a to je iritiranje korisnika.

display adwords kampanja

Nakon što ste kreirali display kampanju, tada stvarate nove grupe oglasa. Izaberite opciju “interesi i remarketing“ te odaberite kategoriju “popisi za remarketing“.

grupe adwords oglasa

U ovom dijelu birate remarketing listu kojima ćete servirati oglas. Daljnji koraci vezani su za standardno kreiranje tekstualnih ili slikovnih oglasa na display mreži. Tada ste kreirali svoju prvu remarketing kampanju i spremni za vrhunske rezultate.
Činjenica je da korisnici koji su već posjetili vašu stranicu imaju veću tendenciju da se ponovno povezuju te da prije izvrše željene akcije. Zato remarketing kampanja može biti izuzetno uspješna marketinška taktika koja će povećati vaš povrat na investiciju, povećati vaš potencijal te taktika s kojom ostvarujete mogućnost značajnog rasta putem web stranice.

Ocijenite uslugu

-50%

Ostvarite popust od

50% danas

Molimo upišite telefon i email adresu

Hvala vam

na povjerenju!

Ostvarite popust 50%

Hvala na podacima!

kontaktirati ćemo vas ubrzo