Susrećem se sa čestim pitanjima oglašivača koja se odnose upravo na odredišnu stranicu ili landing page. Recite mi što nedostaje mojoj stranici, stopa napuštanja mi je visoka, zašto imam tako skupu cijenu kliku, lošu poziciju ili slabu ocjenu kvalitete … ? Pokušat ću objasniti u kratkim crtama ono najbitnije, pa krenimo…

Odredišna stranica da bi bila kvalitetna za oglašavanje mora sadržavati četiri stavke, a to su: relevantnost, originalnost, transparentnost i navigabilnost.

campaign monitor landing page

RELEVANTNOST

Sadržaj stranice u odnosu na traženi pojam. Da bi stranica bila relevantna potrebno je da odgovara traženoj ključnoj riječi (proizvod, usluga) i plaćenom oglasu. Dakle mora biti usko povezana sa onime što korisnik traži. Koliko je stranica relevantna pokazati će Vam quality score, zadržavanje posjetitelja na stranici, ostvarenje konverzija. Pripazite na slike, video da su relevantni sadržaju, te se pobrinite se da za svaku sliku koristite programe za uređivanje slika kako bi ih sveli na minimalnu veličinu datoteke. Brzina učitavanja stranice itekako ulazi u bitnu stavku prilikom pregleda, pozicioniranja oglasa te zadržavanja na stranici

ORIGINALNOST

Originalnost stranice se odnosi na nešto novo, drugačije od konkurencije, nešto Vaše i jedinstveno. Drugim riječima prikažite proizvod ili uslugu na svoj način. Prikažite na stranici zašto bi se baš posjetitelj odlučio baš za Vas. Kako je u offline prodaji vrlo bitan prodavač i njegovo umijeće, tako je u online prodaji bitno na orginalan način prikazati poziv na akciju.

TRANSPARENTNOST

Da li je Vaša stranica transparentna? Da li daje posjetitelju jasnu poruku i potrebne informacije? Da li je količina informacija koju imate na stranici dovoljna da zainteresira posjetitelja? Testirajte korisnike i uvažite njihovo mišljenje, Vi znate sve o svojoj usluzi, stoga je Vama i najmanja količina informacija dovoljna, posjetitelji ne znaju i uvijek traže više. Vrlo bitna stavka, ovisi o branši u kojoj se nalazite i usluzi koju pružate, a to je redovito ažuriranje sadržaja (dnevno, tjedno, mjesečno).

NAVIGABILNOST

Posljednja stavka je navigabilnost tj. lakoća snalaženja po stranici, ne smijete dopustiti da se posjetitelj izgubi na stranici. Ukoliko iz nekog razloga ne može sve biti na jednoj odredišnoj stranici, navigacija treba biti jasna kako bi posjetitelji znali služiti se stranicom i doći do onih stvari koje ih interesiraju. Istraživanja su pokazala da ukoliko korisnik nakon 3 klika ne nalazi ono što želi, jednostavno odlazi sa stranice.

Bitno: above the fold i below the fold …

Što bi to bilo? Above the fold je područje na web stranici koje se vidi prije skrolanja, dok je below the fold područje koje je vidljivo tek nakon što skrolamo mišem prema dolje. Već pogađate zašto je to bitno?

Above the fold je prvo što će posjetitelj vidjeti i zato je važno da se najvažnije informacije nalaze u gornjem djelu web stranice, a isto tako i poziv na akciju (naručite, nazovite, prijavi se na newsletter, više info…). Ne smijete dopustiti da se korisnik trudi na stranici, već mu morate pružiti sve na pladnju.

Jedna stvar je jasna, što više vremena i truda uložite u odredišnu stranicu, to će cijena klika biti manja, a pozicija bolja. J Ukoliko imate problema sa nekom od navedenih stavki, želite poboljšati, a ne znate kako, obratite nam se. Zatražite SEO analizu vaše web stranice i povećajte učinkovitost Vašeg weba!

Ocijenite uslugu

-50%

Ostvarite popust od

50% danas

Molimo upišite telefon i email adresu

Hvala vam

na povjerenju!

Ostvarite popust 50%

Hvala na podacima!

kontaktirati ćemo vas ubrzo