seosemhrOvim člankom želim Vam ukazati na bitne stvari o kojima ovisi uspješnost kampanje, kako izgleda kvalitetna suradnja između agencije i oglašivača i što Vam Google AdWords agencija treba pružiti. Za uspješno Google AdWords oglašavanje osim profesionalne i stručne Google AdWords agencije potrebno je da oglašivač ima jasne ciljeve te da ih zna prenijeti Google agenciji.

Gradimo dugoročan odnos sa svakim klijentom.

Kontaktirajte nas!

Da bi Google AdWords oglašavanje bilo uspješno i ptice na grani znaju da se trebate obratiti AdWords stručnjacima, odnosno tvrtki koja je specijalizirana i certificirana od strane Google-a. Ne smijete brendiranje i oglašavanje svoje tvrtke prepustiti bilo kome, jer o tome ovisi uspjeh Vaše kampanje. Međutim osim prepuštanja svoje kampanje u ruke AdWords stručnjacima, bitna stavka uspjeha ste također Vi, te Vaša angažiranost. Budite “dosadni“ i tražite rezultate. Vi plaćate oglašavanje i tako se trebate postaviti.

Zadatak agencije je pripremiti Vas za oglašavanje, optimizirati kampanju i kontinuirano izvještavati, sa druge strane Vaš zadatak je da kontinuirano obavještavate agenciju o novostima asortimana tvrtke. Na agenciji je da ocijeni landing page odnosno prodajnu stranicu vaše usluge, ukoliko nije dovoljno dobra za oglašavanje predstavlja prvu promjenu koju morate učiniti. Kada imam takav slučaj loše optimizirane stranice klijentu uvijek preporučujem uslugu on page SEO optimizacije ili off page SEO optimizacije.

Bitne stvari koje Google AdWords agencija treba pružiti:

  1. Uz Google AdWords račun potrebno je aktivirati i druge alate

Da bi se kampanja mogla pravilno optimizirati i da bi se mogli mjeriti rezultati agencija Vam mora aktivirati Google analytics račun, webmaster tools, e-commerce tracking ukoliko imate web trgovinu i slične alate. Zašto? Vrlo jednostavno jer pomoću navedenih alata situacija je jasnija i oglašivaču i agenciji, osim što Vam omogućuje praćenje posjetitelja, vrlo je bitno naglasiti da samo takav način upravljanja kampanjom može ostvariti učinkovitost i mjeriti ROI (Return On Investment) odnosno povrat ulaganja.

  1. Izvještavanje o učinku Google AdWords kampanje

Ovaj drugi korak je vrlo bitan, naime redovitim komuniciranjem s klijentom dolazi se do novih rješenja. Zavisno o starosti i specifičnosti kampanje izvješće radim tjedno, polumjesečno i mjesečno, ukoliko pojedine kampanje ovise o sezonama, vikendima i sl. onda je definitvo potrebna tjedna komunikacija. Međutim svakom klijentu treba dati do znanja da te uvijek može dobiti. Ono što trebate dobiti u izvješću je jasan uvid (tablice, grafove …) od strane agencije, naime svaka agencija mora znati iz hrpe podataka izvući najbitnije informacije koje klijenta interesiraju. Ukoliko Vam to agencija ne zna ili jednostavno ne radi, znači da niste u dobroj poziciji.

  1. Profesionalno savjetovanje

Da li Vam se dogodilo da platite agenciji oglašavanje i nemate apsolutno nikakav kontakt s njima do sljedeće uplate? Da ne vidite korist od oglašavanja, a oni Vam govore mi smo Vam doveli posjetitelje na stranicu, sve to ovisi o Vašoj ponudi? Čula sam dovoljno takvih primjera, s jedne strane prodaja ovisi o Vašoj ponudi, no samo ću Vam reći da ukoliko se rezultati ne ostvaruju prema očekivanjima, dobra agencija će Vam iskreno reći u čemu je problem i da li postoji drugačije rješenje za Vas, iako takvo rješenje nije u domeni postojeće usluge. Profesionalna agencija će obratiti pažnju na Vaše proizvode i usluge, Vašu web stranicu i ukazati Vam dobronamjerno na manjkavosti koje Vi ne vidite. Ukoliko to ne radi, moguće je da ili nema tu vještinu ili je bitno da proda svoju uslugu oglašavanja jer samo nju plaćate pa zašto Vam dati “besplatan“ savjet o poboljšanju Vaše web ponude. Ja to zovem dodatnom vrijednosti usluge. Bitno je da između agencije i oglašivača postoji pozitivna vibra, ne padajte na laskanja jer agencija Vam treba ukazati na greške.

  1. Preuzimanje Google AdWords i Google analytics računa u slučaju prekida suradnje sa agencijom

Dati ću Vam stvaran primjer, dolaze nam na oglašavanje klijenti koji su se oglašavali kod drugih agencija. Kada ih pitam za pristup postojećem AdWords i analytics računu koji im je vodila druga agencija, često dobijem odgovor ja to nemam. Komentari su sljedeći: meni to nitko nije dao, tražio/la sam da mi daju pristup, ali nisu to učinili iz nekog razloga. Imam samo jednu stvar reći na to Google AdWords agencija Vam mora dati Google AdWords račun jer je on Vaše vlasništvo, a ne vlasništvo agencije. Nažalost neke agencije to još uvijek ne znaju ili ne žele prihvatiti (čast iznimkama). Zašto nam je on bitan kod preuzimanja kampanje? Iz razloga što je na njemu povijest oglašavanja, statistika koja nam uvelike pomaže u optimiziranju oglasa, odabiru dobrih ključnih riječi, povećanju konverzija i samoj optimizaciji kampanje. Bez takve statistike ste opet na početku.

Pitanja o kojima trebate razmisliti:

  1. Što ja očekujem od Google oglašavanja?

Vi morate imati jasna očekivanja. Ukoliko Vi nemate jasna očekivanja, postavlja se pitanje da li će agencija shvatiti Vaše potrebe. Da li želite oživiti postojeće proizvode ili usluge, promovirati novu liniju proizvoda i usluga ili okušati neko drugo tržište? Koji minimalni povrat ulaganja očekujete? Na agenciji je da svojim znanjem i iskustvom pronađe web strategiju za ispunjenje Vaših očekivanja i ciljeva Vaše tvrtke.

  1. Koje tržište želim ciljati?

Pitanje se odnosi na početku oglašavanja, a koje se zapravo najbolje utvrđuje tijekom oglašavanja, a to je informacija na kojem tržištu (geografsko, demografsko, prema interesima i sl.), odnosno gdje Vaša tvrtka vidi najveći potencijal. Primjer, ukoliko imate web trgovinu zanimaju Vas sva mjesta na koja dostavljate svoje proizvode, međutim vrlo je moguće da ćete u suradnji sa nama promijeniti mišljenje na temelju podataka iz Google AdWordsa i Google analyticsa, te postotno povećati oglašavanje na samo određene lokacije.

  1. S kolikim budžetom raspolažem za oglašavanje?

Ovo je vrlo bitno naglasiti agenciji. Većinom klijenti pitaju za cijenu oglašavanja. Koliko će mene to koštati? To je potpuno krivo, ako mene pitate. Vi trebate reći koliki je Vaš budžet, odnosno koliko ste spremni uložiti u Google AdWords oglašavanje, a ukoliko zaključimo da je omjer Vašeg budžeta i potreba oglašavanja s obzirom na vašu ponudu i cijenu ključnih riječi korektan, uz našu naknadu za vođenje kampanje, spremni smo za suradnju. Nekim klijentima je dovoljan budžet od 800 kn/mj., a sa druge strane neki klijenti potroše toliki budžet u jednom danu. Sve ovisi o Vašoj ponudi i potražnji za Vašim uslugama.

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja vezana za svoju kampanju, niste zadovoljni postojećom kampanjom ili niste sigurni da idete u dobrom smjeru, slobodno nas kontaktirajte i zatražite besplatan audit ili reviziju svoje kampanje, biti će nam drago pomoći Vam u što kvalitetnijem Google AdWords oglašavanju.

Obrazac za kontakt

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Ocijenite uslugu

-50%

Ostvarite popust od

50% danas

Molimo upišite telefon i email adresu

Hvala vam

na povjerenju!

Ostvarite popust 50%

Hvala na podacima!

kontaktirati ćemo vas ubrzo