Prije ulaska u bilo kakav posao vezan za SEO često se proteže jedno te isto pitanje. Kako znati da SEO strategija radi, odnosno kako dokazati da je SEO strategija bila uspješna?
SEO se iznenađujuće dobro može mjeriti koristite li za to predviđene alate. No čak i bez grafikona i brojeva rezultati mogu biti vidljivi i običnom laiku.
Donosimo vam top 3 SEO mjerenja koja će pokazati napredak i dokazati da je na rezultat utjecala SEO optimizacija.

1. Pomak po ključnim riječima

Prva promjena koja će ukazati ​​na dobru SEO strategiju jesu pozicije pod ključnim riječima. Visoko rangiranje domene u tražilici za željene ključne riječi zasigurno znači da je posao dobro obavljen. Iako pozicije nisu jedini i najvažniji pokazatelj uspješne SEO optimizacije, definitivno ovi rezultati spadaju u početak koji će se kasnije nadovezati na ostale čimbenike. Dva vrlo korisna alata kojima se mogu mjeriti pozicije vas i vaših konkurenata jesu SEOmonitor i Moz Rank Tracker. Dnevnim izvještajem možete biti u toku onoga što se dešava u SERPu.

2. Organski prometa web stranice

Organski promet je prirodan promet na stranici koji se postiže isključivo kada korisnik posjeti vašu stranicu upisom određenom pojma u tražilicu, te klikne na link koji nije promoviran kroz Google AdWords oglašavanje. Iako je pomak u poziciji ključnih riječi vrlo dobar pokazatelj on vam neće zajamčiti više posjetitelja na stranici. Prva dva rezultata u organskom pretraživanju nose 42,7% klikova na link, ali uzmemo li činjenicu da se samo 8,5% web prometa uspije probiti kroz prvu stranicu dolazimo do zaključka da se ona čak i da je prva u rezultatu svejedno treba natjecati s desecima drugih značajki. Za mjerenje količine i kvalitete prometa pretraživanja, koristite alat za analizu kao što je Google Analytics.

3. Prihod

Bolja pozicija i veći organski promet moraju dovesti do većeg prihoda. SEO vam na kraju generira posjetitelje koji će ovisno o vašem proizvodu i usluzi sami odlučiti da li je to dobro za njih ili nije. SEO nije taj koji prodaje vaš proizvod, već to radite sami isključivo cijenom, kvalitetom i ponudom koja mora zainteresirati posjetitelja. U mjerenju učinkovitosti prodaje Google Analytics je odličan alat gdje možete vidjeti točno koje ključne riječi i stranice vam donose najbolje rezultate.

U svemu ovome vrlo bitno je znati da SEO rezultati ne dolaze preko noći. Dobar SEO traži vrijeme i strpljeme za što je obično potrebno od 3-6 mjeseci.

3 stvari koje će potvrditi uspješnu SEO strategiju
4 (80%) 4 votes

-50%

Ostvarite popust od

50% danas

Molimo upišite telefon i email adresu

Hvala vam

na povjerenju!

Ostvarite popust 50%

Hvala na podacima!

kontaktirati ćemo vas ubrzo