Najveći problem većine Facebook stranica jesu lajkovi. Imati stranicu koja nema lajkova dovodi u pitanje njezinu svrhu postojanja. Izradom stranice na Facebooku izlažete se potencijalnim kupcima, a njih je u ovom trenutku preko milijardu i sto milijuna. Trebamo li nakon ovoga nešto reći? Ako još uvijek nemate Facebook stranicu ne razmišljajte jer nemate vremena. Želite li kao tvrtka uspjeti prije svega se morate prilagoditi trendu. Jedan od današnjih trendova svakako su društvene mreže.

facebook-lajkovi

Zašto Facebook lajkovi?
Kada govorimo o lajkovima koji su stvarni onda govorimo o ciljanim korisnicima koji su se na jedan način povezali s Vama, Vašom ponudom i proizvodom. U većini slučajeva lajkat će Vas netko kome ste interesantni. Ako mislite da lajkovima ne dobivate puno, varate se. Svaki lajk je poveznica između Vas i korisnika koji očekuju da budete kreativni, da odgovarate na pitanja, stojite iza kritika i pohvala. Ovakav način komunikacije je vrlo dobar jer razvijate određeni pristup prema potencijalnom klijentu i Facebook korisniku.
Ne trebate previše računati da shvatite jednu stvar. Više lajkova donosi više potencijalnih klijenata koji će:
• ako se pokažete profesionalnim uzeti od Vas uslugu
• komentirati Vaš sadržaj
• podijeliti ga na svom profilu čime dobivate besplatan marketing
• dati Vam savjet, pohvalu, kritiku

Imate li problema s otvaranjem ili vođenjem Facebook stranice, želite izgraditi svoj identitet, biti prepoznatljiv brand pružamo Vam priliku za savjetovanje, Facebook oglašavanje, te vođenje stranice.

Obrazac za kontakt

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Ocijenite uslugu

Ostvarite popust 50%

Hvala na podacima!

kontaktirati ćemo vas ubrzo