businesswoman with tablet pcOvaj članak odnosi se na prodajni tim koji je ključna karika svakog poslovanja. Komunikacija i pristup prema klijentu, te održivi poslovni odnosi bitni su želite li prodati uslugu. Postoji velika razlika između prodati i prodavati, a iza svega stoji tim ljudi koje ste Vi odabrali. Želite li uspješno nastaviti prodavati svoju uslugu i proizvode razmislite od kuda ćete krenuti.

Jedna od najčešćih zabluda prilikom sastavljanja prodajnog tima je dali izabrati otvorene ili zatvorene osobe. Zaključak koji je na prvi pogled vrlo jednostavan i obično učinkovit u nekim slučajevima često može biti veliki hendikep u prodaji. Iako otvorene osobe kroz komunikaciju pružaju osjećaj sigurnosti i udobnosti nerijetko ponavljaju istu grešku.

Osjetili ste pad poslovanja? Želite ostvariti dodatnu prodaju? Mi imamo rješenje!

Kontaktirajte nas!

Otvorena ili zatvorena osoba – koja je bolja za Vaš tim?

Nije upitno kako svaki tim treba imati dobrog govornika, ali problemi mogu nastati kada zaposlenici odugovlače razgovore kojima često odlaze u krivi smjer. Otvorena osoba je komunikativna i vrlo teško prepoznaje granicu kada treba stati što može postati vrlo naporno za drugu stranu, odnosno potencijalnog klijenta. Tim otvorenih osoba može biti nešto što će potajno sabotirati vaš prodajni odjel. Zatvorenu osobu, s druge strane, čini izvrstan zaposlenik kada je u pitanju prodaja. Ne samo da će ublažiti mnoge negativne osobine otvorenih ljudi, već će donijeti jedinstvene prednosti koje mogu pogurati prodajni odjel prema uspjehu. Zašto biste trebali uzeti u obzir da u prodajnom timu imate barem jednu zatvorenu osobu?

Poznavanje proizvoda:

Vjerovali ili ne, zatvorene osobe su osobito vješte kada je riječ o prodaji. Oni imaju tendenciju da se upoznaju s proizvodima i uslugama koje prodaju. Često su to osobe detaljisti koji ulaze u proizvod puno dublje, što im zauzvrat omogućava da se postave u ulogu klijenta, te shvate zašto bi netko htio baš taj proizvod. Zamislite da imate novi proizvod za čišćenje koji će vam uštedjeti vrijeme. Otvorene osobe često će prezentirati i hvaliti njegove prednosti, bez da istinski razumiju što točno prodaju. To bi moglo smetati potencijalnim kupcima i umanjiti prodaju proizvoda.

Slušanje:

Otvorene osobe će tokom razgovora vrlo vjerojatno nadglasati klijenta u želji da mu prodaju uslugu ili proizvod. To dovodi do jednostrane, a ne obostrane komunikacije. Klijenta se često ne sluša ili se zanemaruju njegova pitanja. Ovakav pristup je u potpunosti nepoželjan. Zatvorene osobe će slušati i pokušati razumjeti ljude što bolje pokušavajući prepoznati njihov problem i potrebu u želji da im ponude ciljani proizvod i uslugu. Ovakav pristup prema klijentu čini prodaju uspješnijom.

Priprema:

Priprema je bitna i utječe na osobni uspjeh svakog prodajnog predstavnika, ali je i vrlo važna kada je u pitanju uspjeh cijelog tima. Zatvorene osobe mogu biti korisne za svaki tim jer one obično znaju pripremiti prezentaciju u detalje, ne prepuštajući stvar sreći. Uz takvu osobu Vaš tim će zasigurno bolje upoznati i razumjeti proizvod, biti će spreman odgovarati na sva pitanja od strane klijenta.

Rezultati:

Zatvorene osobe shvaćaju važnost kratkoročnih i dugoročnih ciljeva. One pokušavaju napraviti kratkoročnu prodaju s naglaskom na veće rezultate. To može učiniti prodajni tim uspješnijim, posebno kada zatvorene osobe rade u paru s otvorenim. Otvorene osobe pak razvijaju dugotrajne poslovne odnose koji će zadovolji kupca sada, trenutno, pružajući im bolje proizvode u budućnosti. Ovaj kratkoročni i dugoročni plan pristupa prema klijentima pomaže ugledu tvrtke, što zauzvrat potiče još više prodaje.

Prednosti koje zatvorene osobe imaju u sebi previše su brojne za svaku tvrtku i ne biste ih smjeli ignorirati. Razmotrite takve osobe, dajte im priliku jer oni će biti u mogućnosti postati sastavni dio vašeg tima, kotač poslovanja u mnogim segmentima prodaje, te će stvoriti dugoročne poslovne kontakte i lijepu sliku Vaše tvrtke.

Obrazac za kontakt

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Ocijenite uslugu

Ostvarite popust 50%

Hvala na podacima!

kontaktirati ćemo vas ubrzo