Naš klijent Bee at Work business centar koristi Google AdWords oglašavanje od samog početka poslovanja business centra, odnosno nešto više od godinu dana. Međutim posljednjih 8 mjeseci vođenje i optimizacija AdWords kampanja je naš zadatak.  

Usporedili smo učinke oglašavanja drugih 5 mjeseci  u odnosu na isto prethodno razdoblje, odnosno prvih 5 mjeseci prije nego što smo preuzeli AdWords kampanju.

Bee at Work je poslovni koncept koji na jednom mjestu nudi rješenje za nove tvrtke. Opremljeni uredi sa kompletnom podrškom, najam dvorane za sastanke, virtualni uredi ili najam radnog mjesta (coworking). Sve to i mnogo više na impresivnoj lokaciji na istoku Zagreba, gdje je smještena i Google partner agencija  SEOSEM.hr by S.H.O.P Centar d.o.o.


Kako je krenulo…

Kada smo preuzeli optimizaciju AdWords kampanje Bee at Work business centra, vođeni prethodnim izvještajima i podacima iz Google Analyticsa kreirali smo novi Google AdWords račun, kampanje i novu strategiju, te krenuli ispočetka. Pogledajte rezultate!


Ciljevi AdWords kampanje

  1. Povećanje broja upita
  2. Povećanje prodaje svih usluga (najam ureda, virtualni uredi i administrativne usluge)
  3. Branding


Strategija AdWords kampanje

Kako bismo dobili najbolje pokazatelje za 1. i 2. cilj koristili smo pretraživačku i remarketing kampanju. Obje kampanje su osmišljene i segmentirane prema različitim značajkama poslovanja Centra. Neke od njih su:

  • putem unutarnjih i vanjskih alata snimka ključnih riječi i tržišta
  • segmentiranje pretraživačkih kampanja prema uslugama
  • segmentiranje pretraživačkih kampanja prema geografskim značajkama
  • optimizacija branding prikazivačke kampanje
  • kreiranje posebne prikazivačke kampanje i vizuala za promociju određene usluge koja se želi naglasiti
  • maksimalno “iskorištavanje“ oglasnih proširenja i testiranje
  • korištenje negativnih riječi za nerelevantne pretrage ili pretrage koje ne rade željenu akciju, a ostvaruju trošak
  • savjetovanje za landing page ili odredišnu stranicu usluga koje se oglašavaju
  • povećanje bidova za određene ključne riječi koje generiraju konverzije
  • korištenje analytics pokazatelja organskih rezultata u svrhu optimizacije AdWords kampanje

Kako bismo ostvarili 3. cilj, kreirali smo prikazivačku kampanju koja je zaslužna za branding, ujedno i generiranje upita. AdWords kampanja je osmišljena na način da je napravljena analiza sadašnjeg stanja putem google analytics-a, uzeli su se u obzir sljedeći podaci: demografija i interesi posjetitelja. Dobiveni podaci su usmjereni na relevantne portale, ovisno o uslugama koje se plasiraju.

Koji su rezultati optimizacije AdWords kampanje u odnosu na prvih 5 mjeseci oglašavanja?
Drugo petomjesečno razdoblje oglašavanja u odnosu na prethodno razdoblje, ostvarilo je sljedeće rezultate:

  • povećan CTR na razini pretraživačke kampanje za 5,67%
  • smanjena cijena klika na razini pretraživačke kampanje za 46%
  • smanjenje nerelevantnog prometa prikazivačke kampanje koje rezultira smanjenom stopom otpuštanja za 1,93%
  • poboljšanje pozicije oglasa sa 2,5 na 1,8
  • povećanje broja upita za 15%

Kvalitetna optimizacija AdWords kampanje je klijentu povećala broj upita i prodaju za manji ulog!

Uz sve navedene parametre treba napomenuti da je ukupni trošak za AdWords oglašavanje u odnosu na prethodno razdoblje smanjen za 10%.

“Koristimo Google Adwords  oglašavanje od samog početka otvorenja poslovnog centra i iznimno smo zadovoljni, naročito od kada je oglašavanje preuzeo seosem.hr by S.H.O.P. Centar. Iako se  broj klikova i impresija smanjio, broj upita je porastao, a ujedno se i smanjio trošak koji izdvajamo za Google oglašavanje. Uspješno su optimizirali sve naše oglase i uvijek su tu sa savjetom i brzom reakcijom na naše zahtjeve. Svakako bih preporučila S.H.O.P. Centar za sve koje žele povećati svoju prodaju i broj upita preko Interneta.”

Livija Martinović

Voditeljica poslovnog centra Bee at Work

Ocijenite uslugu

Ostvarite popust 50%

Hvala na podacima!

kontaktirati ćemo vas ubrzo