izrada web stranica

Da li ste jedan od vlasnika koji vjeruje da vaša tvrtka ne može imati koristi od web stranice? Da ona iskače iz vašeg budžeta? To su potpuno pogrešni odgovori i predodžbe neovisno o branši u kojoj se nalazite

Zašto onda imate Facebook profil? Zašto tražite informacije i odgovore na Googleu kada vam nešto nije jasno? Zašto rezervirate apartman za ljetovanje koji ste također pronašli gdje drugdje nego na internetu?

Odustanete li od izrade web stranice, radite štetu svojoj tvrtki. Vrijeme je da promijenite svoje mišljenje!
Svaka tvrtka koja drži do sebe posjeduje web stranicu koja je relevantna za svoje poslovanje i industriju u određenom obliku. Da li ste i vi takva tvrtka u svojoj branši ili je to ipak konkurentska tvrtka?

Primijetili smo kako se mnogi vlasnici oslanjaju na korištenje platformi treće strane ( Wix, Weebly i sl.), te izbjegavaju postavljanje vlastite web stranice jer smatraju da je komplicirano ili skupo. No, izrada web stranica i njezino održavanje je lakše i jeftinije nego ikada prije.

Oko 50 % malih tvrtki i obrta još uvijek nemaju svoju web stranicu. Zašto je to tako i gdje se nalazi problem? Najčešći odgovori su:

  • Ne razumiju kako bi web stranica mogla pomoći njihovu poslovanju
  • Čini im se previše skupo i komplicirano
  • Vide trendove i potrebu za web stranicom, međutim posluju cijelo vrijeme bez nje i “vjeruju“ da će to dugoročno biti dovoljno

No vratite li se 15-ak godina u nazad vrlo jasno možete vidjeti kako se svijet oko nas mijenja: pametni telefoni, tableti, Google, Facebook, Amazon … Sada preko 80 posto kupaca provede online istraživanje prije nego kupi određeni proizvod ili uslugu.

Preko 70 posto malih poduzetnika je starije od 45 godina. Iako ovo nema veze s godinama, logično je da starije osobe puno teže prate današnje trendove koji su i nama mlađima ponekad jedva dostižni.

Samo zato što je trenutna situacija zadovoljavajuća, ne znači da je sve u redu. Spuštate li se u bunar, u jednom trenutku (na sredini) također možete reći da je sve u redu. No, ne uočite li problem na vrijeme to može biti pogubno za vas, u ovom slučaju za vaše poslovanje.

Želite izgledati aktualno i moderno, a ne zastarjelo? Web stranica pruža priliku da kažete tko ste i što ste!

40 posto tvrtki bez web stranice kažu kako njima nije potrebna stranica. To nije razlog već odustajanje jer se “ne treba“ svodi na jednu jedinu stvar: Nedostatak informacija i to sljedećih:

  • kako web stranica pomaže tvrtki
  • kako pomaže kupcima/klijentima
  • koji je dugoročan negativan učinak za tvrtke koji nemaju web stranicu

Izrada web stranice – što dobivam?

1) Priliku

Web stranica je vaša online vizitka, odnosno ogledalo vašeg poslovanja koja vam daje priliku dokazati vašu vjerodostojnost. Morate reći svojim klijentima zašto zaslužujete njihovo povjerenje, a to najlakše možete učiniti putem svoje web stranice.

2) Zadovoljstvo

Imate li web stranicu to je svakako prikladnije za vaše klijente i potencijalne kupce. Web je mjesto koje olakšava kupnju! Gledano sa stajališta kupaca, njima je uvijek bolje ako dobiju sve informacije na jednom mjestu. Oni jednostavno mogu pronaći ono što traže direktno na vašoj stranici, bez da fizički dolaze na vašu lokaciju.

3) Dostupnost

Najbolja stvar kod web stranice je ta što omogućuje prisutnost vašim proizvodima i uslugama 24 sata dnevno. Kupci mogu kupiti vašu robu, ili istražiti vašu ponudu, u bilo kojem trenutku prikladnom za njih – bez čekanja.

4) Kontakt

Ako netko želi stupiti u kontakt s vama ili jednostavno ima neki upit, imati web stranicu u tom trenutku svakako će pojednostaviti i ubrzati komunikaciju, a to je ono što svaki korisnik želi. Na svojoj web stranici imate mogućnost postaviti podatke kako bi vas korisnici lakše pronašli, od karte, odnosno mape lokacije, pa sve do broja telefona, faksa ili emaila.

5) Analizu posjetitelja /kupaca/ klijenata

Imati istinitu predodžbu o tome tko su vaši klijenti i koje su njihove potrebe, najvažni su aspekti marketinga za svaku tvrtku. Ova vrsta marketinških podataka koristi se za rast vašeg poslovanja. Web stranica vam pruža uvid u korisnike i daje vam informacije koje su puno detaljnije od onih koje možete saznati putem anketa. Koristeći alate kao što su Google Analytics vrlo precizno možete dobiti sliku o tome, tko su ustvari vaši kupci.

6) Mogućnost ciljanog marketinga

Tiskanje letaka i offline marketing na široku skupinu korisnika bez mogućnosti targetiranja je bacanje novaca i tapkanje u mraku. Web stranica vam omogućuje AdWords oglašavanje, i druge vrste online promocije koje dokazano pomažu vašem poslovanju u rastu i prodaji.

7) Interakciju s korisnicima

Mnogi ljudi imaju krivu sliku o web stranici misleći da je to samo mjesto za stavljanje informacija, no dobro osmišljena web stranica je mnogo više od toga. Ovdje imate priliku upoznati svoje klijente na način koji će vam pružiti više informacija o tome što Vaši klijenti traže i očekuju od vas. Društvene mreže šalju vrlo jak signal prema van, tako da će dobro osmišljen sadržaj i komunikacija s korisnicima zasigurno ostaviti pozitivan trag u vašem poslovanju što će natjerati kupce da se ponovno vrate.

Ovo su samo neki od odgovora na pitanje zašto trebam web stranicu. Naravno razloga je mnogo, a na vama je da razmislite da li još uvijek ne želite web stranicu ili vam je ipak potrebna.

Nakon 20 godina rada na webu, osim izrada web stranica, organiziramo i WordPress edukacije i radionice. Slobodno pogledajte kakvu ćete web stranicu znati napraviti!  Jednodnevna WordPress edukacija u kojoj dobivate odabrani skup informacija i znanja koje će vas naučiti kako da samostalno izradite kvalitetnu web stranicu. Osim informacija i znanja koje prenosimo, polaznici direktno izrađuju svoju web stranicu s nama. Dakle, WordPress edukacija i radionica sastoji se od teorije i praktičnog dijela kako bi polaznik znao primijeniti stečeno znanje.

Trebaš web stranicu? Pošalji nam upit!

Vaše ime i prezime

Vaša email adresa

Kontak telefon

Vaša poruka

Ocijenite uslugu

Ostvarite popust 50%

Hvala na podacima!

kontaktirati ćemo vas ubrzo