Gradimo dugoročan odnos sa svakim klijentom.

Kontaktirajte nas!

Što prvo učinite kada razmišljate o kupnji? Pa naravno upišete u google tražilicu željeni proizvod ili uslugu, pogledate ponude, proučite cijene, zatim se odlučujete koju tvrtku ćete odabrati. Da li možete naručiti putem web shopa ili morate direktno otići na lokaciju je isto tako jedan od kriterija koji vas vodi kroz odluku o kupnji. Tako se ponaša svaki prosječni kupac modernog vremena. To i predstavlja najveći razlog zašto je Google AdWords oglašavanje tako uspješno na svjetskoj razini godinama. Prije smo već pisali kako funkcionira Google AdWords odnosno Google oglasi.

 

Kako biste bili bliže svojoj publici upravo vam to omogućuje Google AdWords sustav oglašavanja. Najrazvijenija platforma internet oglašavanja. Google AdWords oglašavanje vam omogućuje plasiranje proizvoda ili usluge na web mjestima gdje se nalazi vaša ciljana skupina. Zašto se na ovaj način približiti svojim korisnicima? Donosimo vam 5 razloga zašto koristiti Google AdWords oglašavanje:

 

  1. POZICIJA

Možete birati najbolju poziciju za vas na prvoj stranici google pretrage. Nije nužno da je prva pozicija uvijek i najbolja za postići prodaju, međutim uvijek težimo ka prvom mjestu. Ovo je odlična mogućnost pozicioniranja, u potpunosti neovisna bilo da je riječ o velikoj, srednjoj ili maloj tvrtki. Svi imaju jednake šanse. Zato volimo AdWords, ukoliko nam SEO rank nije jača strana, u potpunosti to možemo popraviti plaćenim oglasima. Klijenti nam se često javljaju sa izjavom: “Kada pretražujete moju uslugu, nema me nigdje, nikako ne mogu ostvariti klijente putem interneta“. SEO optimizacija je puno duži proces za ostvarivanje željene pozicije, tako da klijentu uvijek savjetujemo prvo AdWords oglašavanje gdje možemo isprobati sve ključne riječi koje želimo i koliko želimo.

  1. KONTROLA TROŠKOVA

Vaši troškovi iznose onoliko koliko ste vi spremni dati. Bilo da je riječ o cijeni klika ili dnevnom, mjesečnom budžetu koji ste spremni uložiti u Google AdWords oglašavanje. U potpunosti imate kontrolu nad troškovima, nećete potrošiti više nego što ste Google sustavu odredili. Dnevni trošak kampanje može iznositi 20% više od određenog budžeta, međutim neće vam se naplatiti više od mjesečnog ograničenja koje AdWords određuje na način da pomnoži dnevni proračun sa prosječnim brojem dana u mjesecu (30,4) kako ne biste platili više.

  1. POTRAŽNJA

Korisnici traže vas, a ne vi njih, tu se šansa za prodaju povećava. Najbitnija stvar to nisu samo obični korisnici interneta, to je ciljana skupina ljudi koja traži proizvod ili uslugu vaše branše. Razlika je samo hoće li se odlučiti za konkurenciju ili za vas, ukoliko vas nema na google-u, sa sigurnošću onda tvrdim za konkurenciju (ako ste zastali, vratite se na uvodni dio članka). Google AdWords omogućuje tvrtkama targetiranje korisnika prema demografiji, interesima, ključnim riječima, web stranicama koje posjećuju i sl. Izbor je ogroman, sasvim drugačiji pristup i veliki skok od tradicionalnog marketinga.

  1. REMARKETING – PONOVNI MARKETING

Meni osobno najdraža opcija u Google AdWords sustavu. Vrlo efikasna, funkcionira na način da se ponovno prikazuje oglas korisnicima koji su posjetili vašu stranicu. Prati ih kroz sve web stranice koje posjećuju. Odličan način za segmentaciju korisnika, prikazivanje nove ponude, popusta i slično. Sa remarketing opcijom povećavate šansu za bolju prodaju iz razloga što su to korisnici koji su već upoznati sa vašim proizvodima ili uslugama. Cijena klika je jeftinija, postotak konverzija veći.

  1. MJERLJIVOST

Najbitnija stvar u oglašavanju, koja je nemoguća u tradicionalnom marketingu. Za svaki prikaz oglasa i ključnu riječ možete vidjeti trošak. U svakom trenutku znate koliko ste ostvarili konverzija (upit, kupnja, prijava na newsletter) u odnosu na klikove i potrošnju. Za kompletnu analizu financijske učinkovitosti i statistiku potrebna je samo integracija Google AdWords i Google Analytics alata, kako biste mogli pratiti ROI (povrat na ulaganje).

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili nedoumice, niste se još okušali u Google AdWords oglašavanju ili niste zadovoljni postojećom Google kampanjom slobodno nam se javite. Uvijek je bolje zatražiti stručnu pomoć od Google AdWords agencije. Napraviti ćemo besplatnu analizu vaše Google AdWords kampanje. Upoznajte naš tim i okušajte AdWords s nama!

Obrazac za kontakt

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Ocijenite uslugu

Ostvarite popust 50%

Hvala na podacima!

kontaktirati ćemo vas ubrzo

-50%

Ostvarite popust od

50% danas

Molimo upišite telefon i email adresu

Hvala vam

na povjerenju!