Mnogi digitalni marketinški stručnjaci koji koriste Google AdWords oglašavanje, znaju koliko je važan quality score. Također, često se zapitaju zašto je toliko nizak i kako utjecati na njega da bi se ostvarili bolji rezultati. Naime, nižim quality score-om plaćaju višu cijenu po kliku, oglasi se manje pojavljuju, te ukupno gledajući, ostvaruje se manji povrat na investiciju. No postoji jedan oblik optimizacije AdWords kampanja kako možete povećati quality score, a da ne trošite previše resursa.

AdWords kampanja- ocjena kvalitete

 

Kada bi gledali starije dane online oglašavanja, na prvim pozicijama rezultata pretraživanja su se nalazili oni oglasi za koje se ponudilo najviše novaca. Tada je sve funkcioniralo po sistemu aukcije. Tko ponudi najvišu cijenu po kliku za određenu ključnu riječ, osigurati će mu se prva pozicija. Takav oblik zapravo nikome nije bio od koristi. Korisnici bi vidjeli oglase koje nisu tražili, koji im nisu relevantani te im nikako ne bi riješili problem. Oglašivač bi takvim oglasima doveo krivu ciljanu publiku, publiku koja nije zainteresirana za njihove proizvode ili usluge te bi uzalud gubili novac.

Google AdWords kampanja se uvelike razlikuje od drugih vrsta online oglašavanja. Ono što se zaista cijeni i nagrađuje je relevantnost adwords kampanje. Cilj je da korisnik pronađe što želi kroz maksimalno 3 klika. Time je relevantnost postala važnija varijabla od maksimalne cijene po kliku te su time i manje tvrtke dobile priliku za uspjeh. Na ovaj način, sve uključene strane imaju određene benefite. Korisnik pronalazi oglas koji ga vodi do rješenja njegovih problema, a oglašivači troše planski i pametno svoj budžet na onu publiku koja je zainteresirana za njihove proizvode i usluge.

Ako sve bude relevantno, onda će i kampanje biti uspješnije jer se time utječe i na CTR oglasa (klikovni postotak) te na quality score. Tako da, ako imate niži quality score, to je vjerojatno rezultat slabijeg CTR-a ili su vaši oglasi irelevantni. Kako je formula za dobru poziciju umnožak quality score-a i maksimalne cijene po kliku onda je logično da morate plaćati višu cijenu po kliku, ukoliko vam je quality score slabiji.

AdWords kampanja – segmentacija

Također, jedan od glavnih razloga zašto AdWords kampanja ima slabije rezultate, osim slabijeg quality score-a je i neodgovarajuća segmentacija. Ako odaberete kvalitetne ključne riječi koje imaju smisla za vas i vaše poslovanje, morate se pobrinuti da i oglas odgovara ključnim riječima tj. da je dobro segmentirano. Drugim riječima, ako imate 30- ak ključnih riječi u grupi oglasa, vrlo vjerojatno oglasi neće biti relevantni za svaku uvrštenu ključnu riječ. Problem može biti još i veći ako se najsnažnije ključne riječi ne odvajaju u posebne grupe oglasa.

Prilagodba AdWords oglasa ključnim riječima

Ono što bi trebali napraviti je da iz grupe oglasa izdvojite ključne riječi s velikim brojem impresija i nižim quality score- om te kreirate posebne grupe oglasa za te ključne riječi. Ovaj proces naziva se super segmentacija te na taj način pokazujete Google-u da ste relevantni. Također, bitno je da kreirate prilagođene oglase, da uključite ključnu riječ u naslov, opis, URL, dodate ekstenzije, prilagodite sadržaj na landing page (odredišnoj stranici). Tada će vas Google nagraditi s višim quality score- om, boljom pozicijom, većim CTR- om za manju cijenu klika.

Ukoliko trebate pomoć oko vaših AdWords kampanja slobodno nam se obratite telefonski ili putem kontakt obrasca.

AdWords kampanja – Zašto je bitan quality score ili ocjena kvalitete?
5 (100%) 1 vote

Ostvarite popust 50%

Hvala na podacima!

kontaktirati ćemo vas ubrzo