Google AdWords oglašavanje obuhvaća dvije mreže: pretraživačka ili search mreža te prikazivačka ili display mreža. Ovisno o ciljevima oglašavanja, u nastavku teksta možete saznati kada i kako se koriste pretraživačka i prikazivačka AdWords kampanja.

PRETRAŽIVAČKA ADWORDS KAMPANJA

Najučestaliji oblik AdWords kampanja. S takvim oblikom oglašavanja, oglasi se prikazuju na prvim stranicama Google pretraživača.

Ovaj oblik oglašavanja je učinkovit zato što omogućuje targetiranje prema proizvodima/uslugama koje se pretražuju u datom trenutku. Kada osoba pretražuje po određenoj ključnoj riječi, npr. „apartmani split“ tada se u Google pretraživaču, na prve četiri pozicije prikazuju plaćeni oglasi.

Oglas preusmjerava korisnika na odredišnu stranicu ili landing page za upravo ono što korisnik traži i očekuje. AdWords oglašavanje također dozvoljava  oglašivačima da u plaćeni oglas dodaju i web lokaciju tvrtke, kao i adresu i ostale kontakt informacije. S obzirom na to da pretraživačka AdWords kampanja ovom primjeru za oglašavanje apartmana, povezuje iznajmljivače apartmana s osobama koje aktivno traže smještaj, one u svakom slučaju donose veći broj konverzija odnosno posjeta, a samim time i povećanje internet prodaje.

Kada se koristi pretraživačke AdWords kampanja?

Pretraživačke AdWords kampanje je uvijek potrebno koristiti, a posebice u slučaju da se prodaje neki hitan proizvod/ usluga ili ukoliko se radi o limitiranom budžetu za oglašavanje.

Kada se prodaje hitan proizvod koji je potreban korisnicima samo u onom trenutku kada im hitno zatreba (električari, vodoinstalateri, parketari, popravci itd …), najbolje je oglašavati ga putem pretraživačkih AdWords kampanja. Na taj način ste prisutni na tražilici u trenutku kada korisnik ima najveću potrebu i interes za uslugom.

U slučaju da se radi o limitiranom budžetu, odnosno kada su klijenti ograničeni s malim budžetom, preporučuje se korištenje pretraživačke AdWords kampanje. Tako se prikuplja ciljana publika koja traži upravo određeni proizvod u određenom trenutku, te se s takvim načinom segmentacije troše manja financijska sredstva.

Slika 1., Pretraživačka AdWords kampanja

Search AdWords kampanja

Zašto koristiti pretraživačke AdWords kampanje?

Pretraživačke AdWords kampanje služe da iniciraju potencijalnog korisnika da poduzme određenu akciju kao što su klik na oglas, kupnja ili poziv. Takve kampanje prikazuju se osobama koje traže određene informacije, tj. kada netko s namjerom traži proizvod ili uslugu.

Pretraživačke AdWords kampanje su odlična opcija ukoliko:

  • želite da su Vaši oglasi pozicionirani među prvim rezultatima Google pretraživača
  • želite privući klijente koji pretražuju isključivo vašu uslugu ili proizvod

PRIKAZIVAČKA ADWORDS KAMPANJA

Osim pretraživačkih AdWords kampanja, Google također nudi mogućnost oglašivačima da postave svoj oglas na mnogobrojne stranice na internetu. Skupina takvih web stranice naziva se Google pretraživačka mreža, koja uključuje stranice kao sto su blogovi, vijesti, YouTube itd. Prema Google-ovim informacijama prikazivačka mreža uključuje više od 2.000.000 web stranica koje posjećuje 90% ljudi diljem svijeta koji se služe internetom. Praktičan je za one osobe/ firme koje žele raditi na proširenju svoj posla (prodaje).

Kod korištenja prikazivačkih  AdWords kampanja, nije potrebno da potencijalni klijent želi obaviti kupovinu u tom trenutku. On može obavljati svoja svakodnevna pretraživanja kao što su čitanje novina, slušanje pjesama, pregledavanje video zapisa itd. Da bi ustvari ostvarili određenu akciju kod prikazivačkih AdWords kampanja, postavljeni oglas mora biti atraktivan te zainteresirati potencijalnog klijenta kako bi on mogao kliknuti na prikazani oglas te pogledati ono što mu se nudi, ali isto tako da ga taj oglas zainteresira puno vise od sadržaja kojeg je prvotno pretraživao.

 Slika 2., Prikazivačka AdWords kampanja

Display AdWords kampanja

Kada se koristi prikazivačka AdWords kampanja?

Prikazivačka AdWords kampanja se koristi u slučaju:

  • da se želi upoznati ljude s brand-om – „brandiranje“
  • imate dugotrajan proces prodaje- u slučaju da nudite/prodajete proizvod ili uslugu koju potencijalni klijent neće odmah kupiti, morate osigurati da Vaš brand ostane primijećen kako bi se zainteresirana osoba mogla odlučiti na kupnju Vašeg proizvoda/ usluge, također, tu se preporučuje korištenje ponovnog marketinga. Primjer: kupovina zaručničkog prstena
  • kada se upuštate u otvaranje nove djelatnosti- ako ste novi na tržištu i želite da ostanete primijećeni
  • kada nudite određene akcije i popuste za svoj proizvod/uslugu

Zašto koristiti prikazivačke AdWords kampanje?

Prikazivačke AdWords kampanje omogućuju da stvorite svijest korisnicima o svome proizvodu ili usluzi. Također, možete mjeriti svoje rezultate, jer prikazivačka AdWords kampanja omogućuje mjerenje koliko ste dobri u ispunjavanju svojih ciljeva (koji oglasi ili banneri donose najviše klikova, te koje web stranice imaju najbolji učinak oglašavanja). Na temelju dobivenih rezultata, možete prilagoditi svoje targetiranje, odnosno primijeniti dobivene parametre i fokusirati se na ono što će Vam omogućiti veću prodaju.

Gogle AdWords oglašavanje zaista pruža mogućnosti koje se ne mogu vidjeti kod drugih oblika oglašavanja. Više o benefitima AdWords oglašavanja pročitajte na Zašto koristiti AdWords oglašavanje .

 

Ocijenite uslugu

Ostvarite popust 50%

Hvala na podacima!

kontaktirati ćemo vas ubrzo