Optimizirajte svoj Blog bolje od konkurencije!

Uvod

Zašto sam se odlučio napisati jedan po meni zanimljivi sadržaj za koji smatram da će svim budućim čitateljima itekako pomoći da shvate važnost optimizacije stranice kao i način na koji funkcioniraju tražilice? Prije svega dao sam si oduška i hrabrosti da uđem u ovu temu bez obzira koliko je ona ubiti „škakljiva“. Zahvaljujući osobnom iskustvu kroz niz godina imao sam dovoljno prilike što na privatnim što na poslovnim projektima naučiti i vidjeti ono što je „običnom“ čovjeku na oko nevidljivo. Prije i za vrijeme pisanja ovog sadržaja podsvjesno sam gotovo uvjeren kako će kod određenih skupina ljudi izazvati dosta polemike, ali to Vam je SEO i zato sam ovdje. Pitat ćete se zašto pročitati baš moj sadržaj? Evo vidite … Na internetu postoje stotine stranica, foruma, linkova, PDF verzija, video materijala različitog sadržaja i oblika na ovu temu. Koliko god sam vremena proveo proučavajući taj sadržaj uvijek sam došao do jednog jedinog zaključka, pa ovo sam već vidio, ovo sam već pročitao, ovo je prepisano itd. Krenuvši svaki puta od nule zapitao sam se jednu stvar: Da imate brojeve lota, dali biste ih podijelili sa mnom? Dobitna kombinacija SEO-a je upravo kao dobitna kombinacija lota koju ću Vam pokušati u skraćenom obliku prikazati i dočarati u nastavku teksta koji slijedi. Zašto Vam to govorim? Jednostavno zato što Vam želim pomoći i naučiti Vas tehnikama koje do sada niste imali priliku vidjeti niti pročitati. Gotovo sam uvjeren kako ćete me na kraju poslušati i pokušati primijeniti navedene tehnike. Za sva ostala pitanja stojim Vam na raspolaganju,

Valid Mešić
SEO/SEM specijalist
S.H.O.P. CENTAR d.o.o.

Što je to SEO optimizacija, kako dijelimo SEO i koju zadaću ima?

1) Što je to SEO optimizacija?

Prije nego krenem u objašnjenje što je to uopće SEO optimizacija, želim razjasniti jednu stvar:

• SEO nije brz proces
• SEO nije kupovina backlinkova
• SEO nije spamanje
• SEO nisu blackhat tehnike
• Ne možete nazvati Google i reći da želite biti na prvoj stranici

Kada govorimo o SEO optimizaciji govorimo o skupu različitih tehnika koje nam omogućuju bolju poziciju u organskom pretraživanju. SEO optimizacija nije samo jedna od tehnika nego čitavi skup koji se sastoji od jako puno čimbenika koji određuju relevantnost vaše stranice i tako vas pozicioniraju u tražilici. Bez SEO optimizacije Vaša stranica se u tražilici ponaša kao da ne postoji. Nemate prodaju, nemate posjete i upitna je isplativost čitavog projekta. Ono što je zanimljivo kod SEO-a je način na koji on funkcionira odnosno način na koji se tehnike kroz godine mijenjaju, što je dovelo do drastičnih promjena u tražilici.

2) Zadaća SEO optimizacije

Važna zadaća SEO optimizacije je kreiranje web stranice koju će na kraju razumjeti i ljudi i tražilice. Koliko god su tražilice danas pametne i moćne, one još uvijek ne mogu vidjeti niti razumjeti web stranicu načinom na koji to čine ljudi. Zato volimo reći kako SEO pomaže internet tražilicama da shvate bit pojedine web stranice kako bi korisnici prilikom pretrage uvijek dobili što relevantnije rezultate. Pojavom društvenih mreža, tableta i pametnih telefona dolazi jedna nova era optimizacije. Iako Google često mijenja svoje algoritme one najbitnije tehnike i pravila vrijede i danas.

Želite li biti uspješni u SEO-u potrudite se oko:
1. Riječi koje koristite u svom sadržaju
2. Naslova koji koristite za svoju stranicu
3. Linkova koji korisnike upućuju na druge stranice i sadržaj unutar vašeg weba (interni linkovi)
4. Riječi koje koristite u internim linkovima
5. Ukupne reputacije domene
6. Društvenih mreža i vaše aktivnost na njima
7. Što manje signala koji upućuju na nisku kvalitetu sadržaja na vašoj stranici
8. Stranice koja će svojim mogućnostima i navigacijom biti user friendly

Kako dijelimo SEO?

Za početak naglašavam kako je SEO podijeljen na dva ključna dijela, On Page i Off Page SEO. Iako to vjerojatno većina Vas zna, uvijek postoji netko tko je u ovome novi. Zato su sve ove informacije od ključne važnosti želite li shvatiti ono o čemu ću kasnije pisati.

1) On page SEO

Jednostavno rečeno on-page SEO je temelj SEO optimizacije. Odnosi se na važne čimbenike koji utječu na prirodnu poziciju Vaše stranice u tražilici. Iako ne igra najvažniju ulogu, bez njega je sve ostalo uzaludno. Prije svega morate znati da tražilice poput Googlea vašu stranicu ne gledaju površno kao što to rade posjetitelji. Tražilice ne znaju dali je nešto vizualno lijepo ili nije, ali dobro znaju prepoznati ono što je kvalitetno. On page SEO Vam pruža priliku da se vaša stranica strukturalno ispravi. Zapamtite, sve što ne vole Vaši posjetitelji, ne voli niti Google!

2) Off page SEO

Za razliku od ON page optimizacije, Off page SEO se bazira na aktivnostima izvan web stranice. Dok su kod On page optimizacije rezultati odmah vidljivi na vašem webu kod Off page optimizacije treba proći i do nekoliko mjeseci kako biste vidjeli učinak u tražilici. Blago rečeno Off page seo je promocija vaše stranice, linkova, članaka raznim tehnikama koje utječu na konačan ishod, a to je pozicija u tražilici. Off page SEO gradi authority stranice. Upravo ono što treba vašem webu da biste bili iznad konkurencije. Bez Off page optimizacije vaša stranica je doslovno izgubljena u rezultatima pretraživanja. Off page SEO ima jednu od najvažnijih uloga prilikom rangiranja stranice u tražilici.

On Page SEO

U pojašnjavanju On Page optimizacije fokusirat ćemo se na glavne faktore na koje treba obratiti pažnju želite li svoj web postaviti kvalitetno. Zapamtite da se On page optimizacija radi paralelno s izradom stranice. Nikako nemojte prvo napraviti web, a zatim On page SEO jer to Vam je kao da ste napravili kuću bez nacrta od koje kasnije očekujete puno više nego što ona može ustvari dati. Ako ste se pitali koliko otprilike On page SEO ima utjecaja na samu poziciju stranice u tražilici, to je nekih 30%, dok je ostalih 70% Off page.
Glavni faktori optimizacije stranice i linka u tražilici:

• Pretraga ključnih riječi
• LSI keywords
• Formula za omjer ključnih riječi u tekstu
• Title tags (naslov)
• Meta description tags (opis)
• Heading tags
• URL struktura
• Navigacija
• Sadržaj
• Brzina otvaranja stranice
• Optimizacija slika i drugih datoteka
• Interni linkovi
• Važnost domene
• ON Page check lista
• Ostali trikovi
• Guest Blogging

1) Pretraga ključnih riječi

seo ključne riječi

Bilo da imate Blog ili web stranicu ona se mora sastojati od ključnih riječi. Ključne riječi su itekako bitne za vaše poslovanje želite li biti dobro pozicionirani u tražilici. Jedini problem koji vas može mučiti je pitanje, kako doći do toliko željenih ključnih riječi. Kada ste na samom početku i pokrećete posao mučit ćete se s idejama koje su u biti ispred vas, ali ih ne vidite. Za početak se oslonite na Googleov alat Keyword Planner i sve ostale alate i generatore zaboravite. Uz kw planner vrlo jednostavno možete usporediti stranice svojih konkurenata, izvući relevantne ključne riječi i dobiti podatke koje su Vam za početak i više nego dovoljni da krenete s poslom.
Jedan od odličnih trikova kako doći do ključne riječi je taj da otvorite Google tražilicu i započnete pisati riječ ili pojam koji vas zanima, a Google će vam sam predložiti ostatak riječi. Drugi trik svakako su „Pretraživanja povezana s upitom“ koja se nalaze na dnu rezultata kada pretražujete određeni pojam preko Google tražilice. Najčešće vam se na dnu prikaže nekoliko varijanti različitih upita koje možete iskoristiti na svojoj stranici. Prilikom istraživanja ključnih riječi pokušajte poslušati savjete svojih prijatelja koji se ne razumiju previše u internet na način da ih pitate kako bi oni pretraživali određenu uslugu koju nudite. Upravo povratne informacije koje dobijete bit će vam najkorisnije i zahvaljujući tome dobit ćete ideju za ključne riječi. Zapamtite da nitko i ništa ne može izgenerirati bolje ključne riječi od vas samih.
Ako me pitate što je s aktivnim stranicama koje su stare 2-3 godine, za njih vrijedi dobro staro pravilo Google Analyticsa, webmaster toolsa i search bara na web stranici gdje vrlo lako možete izvući točne informacije i saznati kako se vaši korisnici ponašaju, što pretražuju i na koji način. To će vam uvelike pomoći želite li ostvariti još bolje rezultate u poslovanju.

2) LSI keywords

LSI ključne riječi

Što su to LSI ključne riječi? LSI ili Latent semantic indexing keywords nisu ništa drugo nego sinonimi i sporedne ključne riječi koje prate glavnu ključnu riječ. Gdje ju prate? Prate ju na čitavoj stranici, u tekstu, naslovu, opisu čak i u domeni … LSI ključne riječi su od izričite važnosti za SEO želite li se probiti u tražilici. Najbolje je da LSI keyworde uvijek stavite iza glavne ključne riječi. Zahvaljujući korištenju LSI keyworda, puno Vam je veća šansa da ćete s jednim landing page-om (stranicom) biti pod više ključnih riječi visoko u rezultatima. To znači da ne morate striktno za svaku ključnu riječ raditi posebnu stranicu. U našem primjeru mi smo radili stranicu pod nazivom „izrada web stranica cijena“. Zašto izrada web stranica cijena, a ne samo izrada web stranica? Upravo zbog sporedne ključne riječi koja je u našem primjeru CIJENA. Što smo time postigli? Postigli smo to da nas Google u tražilici izbaci na visokoj poziciji kada netko upiše izrada web stranica, izrada web stranica cijena, cijena izrade web stranica … Da nismo dodali LSI keywords cijena, ne bi bili u toliko kombinacija pojmova koji se pretražuju.

3) Formula za omjer ključnih riječi u tekstu

formula za omjer ključnih riječi u tekstu

Znate li koji je idealan omjer ključnih riječi i teksta na stranici? Za sve one koji ne znaju ovo je idealna formula kojom možete regulirati postotak ključnih riječi kako ne biste pretjerali i kako Vas Google zbog toga ne bi kaznio. Da pojasnim: Gustoća ključnih riječi na stranici mjeri se omjerom tako da podijelimo broj ključnih riječi s ukupnim brojem riječi na stranici i sve to pomnožimo sa 100. Idealan postotak je oko 2 %, što znači da u članku od 1000 riječi, na svakih 100 riječi mora biti 2 ključne u kombinaciji s LSI keywordom. (ne forsirajte cijelo vrijeme samo jedan pojam)

4) Title tags (Naslov)

seo naslov

Title tagovi odnosno naslov je jedan od najvažnijih aspekata u On Page optimizaciji stranica. On govori korisnicima i samim tražilicama o čemu se točno raditi na određenom linku. Title tag nemojte nikada pisati u više od 60 znakova koliko je maksimalno optimalno za tražilice. Kod pisanja meta title taga pokušajte ključne riječi ugurati što bliže početku jer će tada dati veći značaj. Također pripazite da vaša stranica ne duplicira naslove. Koliko god imali linkova, stranica i podstranica, svaka mora biti za sebe s jedinstvenim naslovom.

5) Meta description (Opis)

seo opis

Iako se na raznim portalima i forumima već počelo raspravljati o tome kako Google sve manje i manje pažnje daje opisu, ja se još uvijek držim pravila 160 znakova. Što to točno znači? Meta description ljudi često miješaju i ne znaju što tamo upisati pa sam tako iz prakse puno puta mogao vidjeti zarezima odvojen niz nekakvih besmislenih riječi. Meta description je opis stranice i trebate ga koristiti za svaku svoju stranicu u rasponu do maksimalno 160 znakova. Ključna riječ koja Vam je primarna u tom slučaju obavezno se mora nalaziti u opisu kao i u naslovu stranice. Meta description ne utječe direktno na poziciju u tražilici ali povećava šansu da vam netko klikne na stranicu. Isto tako ovaj tag nije vidljiv na stranici korisnicima koji čitaju sadržaj, već samo korisnicima koji kroz tražilicu pretražuju.

6) Heading tags (H tagovi)

seo za početnike

Postoje tagovi u rasponu od h1 pa sve do h6. Koliku oni imaju ulogu u cijeloj toj priči ne mogu Vam točno reći jer postoji niz primjera koji dokazuju jednu i drugu stranu korištenja h tagova. Ono u što sam gotovo siguran je to da Vam h tag nikako neće naštetiti stranici, pogotovo ako ne pretjerujete s njima. H tag, a naročito H1 tag dugo vremena se smatrao jednim od važnijih faktora unutar sadržaja čijim korištenjem zabijate gol gotovo svakom svom konkurentu. Pitate li mene, ja osobno još uvijek koristim h tagove za svoje ključne riječi u rasponu od h1-h3. Prilikom naglašavanja određenih naslova unutar stranice računajte na poziciju h tagova, tako da Vam h1 tag obavezno uvijek bude negdje pri samom vrhu stranice.

7) URL struktura

url struktura

URL struktura je vrlo bitna u On page optimizaciji. Google identificira Vaše stranice preko URL koda zato je važno da se URL uvijek lijepo strukturira i prilagodi naslovu stranice. U URL strukturu uvijek uključite i ključne riječi jer to je prvo što će korisnici primijetiti prilikom pretraživanja. Nikada nemojte pretjerivati s dužinom URL-a jer je to nepotrebno. Držite se na 3-5 riječi. Više informacija o URL strukturi također možete pročitati na Googleovoj stranici za podršku.

8) Navigacija

navigacija na web stranici

Navigacija ili navigacijski izbornik spada u dizajn stranice. Prilikom izrade stranice gledajte da Vam izbornik ima smisla i da je lijepo strukturiran. Nitko ne voli tražiti informacije po stranicama koje nemaju lijepo prikazanu strukturu. Ovime korisniku štedite vrijeme i pružate mu priliku da u kratkom vremenu pronađe željene informacije što naravno povećava bolje korisničko iskustvo i boravak na Vašoj stranici.

9) Sadržaj

seo sadržaj

Ono što Vam mogu sa sigurnošću reći kada je sadržaj u pitanju, to je da pripazite na copyright. Tekstove i članke nikada nemojte koristiti na svojoj stranici ako su oni izvorno prepisani s drugih web adresa. Google je na ovo posebno alergičan i zato s pravom od Vas traži da tekstovi i sav sadržaj budu jedinstveni, originalani i kvalitetni.
Što se tiče veličine tekstova oni nisu određeni nekom brojkom, međutim logično je da se na stranici nešto mora nalaziti, zato pokušajte stranicu ispuniti s minimalno 100 riječi. Kod pisanja članaka u kojima nešto objašnjavate, njihova dužina neka bude od 300-1500 riječi otprilike. Upravo zato što jako puno faktora utječe na kvalitetu članka, veća je vjerojatnost da ćete uspjeti zadovoljiti Google s 500 riječi, nego sa 60 riječi na stranici. Ključne riječi i njihove izvedenice unutar sadržaja itekako su bitne. Nemojte nikada forsirati ključne riječi i natrpavati tekst da bude očito kako Vam je određena ključna riječ bitna. Google je dovoljno pametan da razumije o čemu se u tekstu piše, zato 3-5 puta spomenite ključnu riječ i još toliko puta njezinu izvedenicu ( odnosi se na tekstove s više sadržaja).
Prije nego objavite sadržaj ako je potrebno pročitajte ga i provjerite nekoliko puta. Nemojte si dozvoliti pravopisne greške i besmislene rečenice koje će tekst učiniti smiješnim i neshvatljivim, te tako otjerati vaše korisnike sa stranice. Unutar sadržaja svakako se bavite i ključnim riječima. Pokušajte koristiti razne formate kojima ćete naglasiti ključnu riječ (italic, bold, underline, htag)

10) Brzina otvaranja stranice

brzina otvaranja stranice

Brzinu otvaranja svoje stranice za mobile i desktop možete besplatno provjeriti na Googleovoj stranici za provjeru brzine. Ovo je isto tako jedna vrlo važna stavka. Želite li bolje rezultate u tražilici korisnicima morate osigurati bolje korisničko iskustvo. Nitko ne voli spore stranice i očitavanja koja je nemoguće dočekati. Kako biste izbjegli takve situacije, provjerite što Google misli o Vašoj stranici, te ispravite eventualne nedostatke što prije.

11) Optimizacija slika i drugih datoteka

seo optimizacija slika

Optimizacija slika i drugih datoteka kao što su infografike, logotip, video materijali, PDF datoteke od iznimne su važnosti za vašu stranicu. Ovaj proces također spada u On Page optimizaciju, a reći ću Vam i zašto. Prije svega da bi stranica bila vizualno lijepa, a sadržaj na njoj kvalitetan ona mora sadržavati slike i ostale materijale. Najčešća greška prilikom uploada slika i drugih fajli je upravo njihova ne optimizacija. Većina korisnika još uvijek ne zna da upravo sporedne stvari na njihovoj stranici igraju najveću ulogu u SEO-u.
Pod broj jedan: Pripazite na veličinu datoteke koju postavljate na web. Velike slike koje nisu optimizirane gušit će brzinu Vaše stranice, što će u konačnici dovoditi do sporog otvaranja, a to ne vole niti korisnici, a niti tražilice. Nikada nemojte raditi upload slika koje su „teške“ po 1,2,3 MB, nego ih prije toga smanjite.
Pod broj dva: Dali ste čuli za ALT tagove? ALT je u biti alternativni tag koji služi robotima da prepoznaju sliku putem opisa. Pošto se tražilice ne ponašaju poput nas ljudi one ne mogu vizualno prepoznati sliku, upravo im kroz ALT tag dajte do znanja o čemu se na slici radi. ALT tagove koristite taktički i prirodno, nikako nemojte natrpavati i zarezima odvajati ključne riječi pod ALT tag.
Pod broj tri: Poželjno je da datoteci pridodate neki njezin naziv, ako radite upload slike ili PDF file uvijek je pametnije da se slika zove npr. „optimizacija-stranica-zagreb.jpg“ nego „image23h7a.jpg“ Upravo iz istog razloga koji je naveden pod brojem dva

12) Interni linkovi

interni linkovi

Koristite li interne linkove na svojoj web stranici? Što su uopće interni linkovi? To su linkovi unutar vaše stranice ili bloga koji upućuju korisnike na srodne teme ili članke koji se također nalaze na vašoj stranici. Interni linkovi pomažu posjetiteljima da se lakše snađu unutar Vašeg weba. Na koji način? Korištenjem internih linkova Vi jednostavno posjetitelju pružate više informacija, prebacujući ga iz teme u temu, što produžuje njegov boravak na stranici i pruža mu dodatne i srodne informacije o temi koja ga zanima. Prilikom korištenja internih linkova uvijek iskoristite priliku da interni link ubacite u ključnu riječ. Iako Google Anchor tekstu pridodaje sve manje pažnje još uvijek je bolje iskoristiti link u tom obliku nego da ga postavite u „kliknite ovdje“ ili „početna“. Ne mogu Vam reći kako položaj linka na stranici nije bitan, zato tvrdim kako su interni linkovi još uvijek puno jača opcija od linkova u footeru ili sidebaru stranice.

13) Važnost domene

Sigurno ste se puno puta pitali, pogotovo posluje li Vaša firma vani, dali je .COM domena stvarno najbolji izbor za inozemno tržište. Također klijenti me znaju pitati što je bolje lokalna domena npr. .si, .de, .fr, .it ili korištenje mape, odnosno foldera za geo targetiranje. Kupovina domene za svako tržište je definitivno preporuka kako biste zaštitili svoj brend, no dali je isplativo na tim domenama raditi posebno stranicu? Ja ću vam kroz sliku u primjeru prikazati rezultate upita „Nike“ u Španjolskom Googleu na Španjolskom jeziku gdje Vam pokazujem kako je za strano tržište dovoljno korištenje mapa za geo targetiranje, bez da kupujete posebne domene, odnosno na njima radite web. No, u tom slučaju trebate pravilno podesiti hreflang za svaki url i jezik.

važnost domene

Možete primijetiti kako se među prvim rezultatima kada upišete „Nike“ ne prikazuje nike.es, nego nike.com/es
SEO počinje čak i prije nego uopće krenete s izradom stranice. Koliko god mislili da je naziv vaše web stranice nebitan on je za tražilicu itekako važan. Razmislite o svojem brendu, proizvodima i uslugama, te na osnovu istraživanja donesite zaključak za kupovinu domene. Danas se upravo zbog toga sve češće susrećemo s primjerom gdje firma matičnu domenu koristi za opće informacije, dok za svoje usluge i proizvode koristi zasebne stranice i domene u kojima je uključen glavni keyword.

kako napraviti seo optimizaciju

U mojem primjeru uzeo sam ključnu riječ „izrada web stranica“ gdje možete primijetiti na prvoj stranici čak nekoliko domena koje u sebi imaju ključnu riječ „izrada web stranica“.
Što se događa s tvrtkama u Google tražilici koje vode lokalni biznis, a pretražujemo ih recimo iz Austrije, Francuske, Australije …? Dali je za tu tvrtku pametnije da koristi neku od TLD (top level domains kao što su .com, .net, . org …) ili joj je dovoljna samo ccTLD (country-code top level domains kao što su .hr, .it, .si, .de …) s mapom za geo targetiranje? U ovom slučaju TLD domena Vam je skroz nepotrebna. Ako Vam je važno da vas pronađu klijenti iz drugih država u svom Googleu brzo i jednostavno, tada koristite ccTLD s mapom za geo targetiranje, ako su Vam pak bitniji upiti iz određenog grada ili mjesta unutar Vaše države, tada koristite samo ccTLD. Vodite li lokalni biznis, kao što su to recimo restoran, poliklinika ili zabavni park koji se nalaze na jednom uglu, nepokretnom mjestu, u jednom gradu i jednoj državi tada Vam je svakako dovoljna ccTLD domena jer Google će u tom slučaju prepoznati da se radi o local searchu i kao takav imat ćete prednost nad ostalima.
U svom primjeru pokazat ću Vam kako to izgleda kada u francuskom Googleu, na francuskom jeziku pretražujete pojam „Gardaland“.

seo

Iz ove slike možete očitati kako je ccTLD domena dobila prednost nad ostalim domenama jer je Google shvatio što tražite i prepoznao je u vašem upitu local search. Stranica od Gardalanda u ovom slučaju nema službenu verziju za francuski jezik, skraćeno nije prevedena i zato je u nastavku URL-a en.php po defaultu. Pretražite li pojam Gardaland u njemačkom Googleu tada ćete dobiti URL s nastavkom de.php.

14) ON Page check lista

Check lista služi za dodatnu provjeru dali ste sve On Page tehnike primijenili na stranici prije nego ste stranicu pustili online. Ova tablica pomoći će Vam oko kvalitetnije organizacije i pristupu prema svakom novom projektu. Tablica sadrži preko 50 točaka koji se tiću ON Page optimizacije i uključuje sve najvažnije čimbenike za kvalitetnu SEO strukturu. Zatraži tablicu!

15) Guest blogging

Svi oni koji su nestrpljivo čekali da dođu do ovog poglavlja, nažalost morat ću Vas razočarati. Iako ovo baš i nije neka nova vijest većina web mastera još uvijek se oslanja na razmjenu linkova i Guest Bloganje kao jedan jedini način i izlaz da podignu svoju domenu u tražilici. Ono što ću Vam sada napisati dobro zapamtite. Guest Bloganje je jednostavno s vremenom izumrlo, ono danas Vašem linku ne daje niti izbliza onoliko snage kao što je to bilo nekada. To ne znači da danas link building spada u black hat metode i da ćete zbog toga biti kažnjeni, no dali je ovo jedini način za ostaviti svoj link? Činjenica je da Google i dalje koristi authority i Anchor text linkove kao signal u svom algoritmu, međutim ne gubite vrijeme na pisanje po kojekakvim blogovima tek toliko da biste ostavili link. Ne vjerujete mi? Pročitajte što na ovu temu ima za reći poznati stručnjak i šef odjela za sigurnost i spam iz Google-a, Matt Cutts.

Naučite SEO bez tajni. Prenosimo znanje na druge!

Želite biti bolji u SEOu, iznad svoje konkurencije i naučiti stvari koje ne pišu na internetu? Prijavite se za SEO seminar gdje vas čeka opširna dokumentacija SEO optimizacije po stavkama.

Obratite nam se s povjerenjem!

Vaše ime i prezime

Vaša email adresa

Kontak telefon

Vaša poruka

Ocijenite uslugu

Ostvarite popust 50%

Hvala na podacima!

kontaktirati ćemo vas ubrzo