Potaknuti stalnim upitima klijenata odlučili smo napisati članak koji daje odgovore na to koliko su stvarno SEO i AdWords povezani, te koliko utječu jedno na drugo. I dok većina ljudi još uvijek smatra da Google namjerno ruši pozicije stranica čime tjera vlasnike na oglašavanje moramo vam reći kako je ovo je čisti mit i teorija zavjere. Pitate li nas mi ćemo vam dati potpuno drugačiji odgovor i uvjeriti vas da AdWords pomaže u SEO optimizaciji. S druge strane kvalitetna SEO optimizacija ima i te kakav učinak na AdWords gdje dolazimo do zaključka da su i jedna i druga usluga vrlo bitne za vaše poslovanje. Zašto je to tako i gdje se nalaze trikovi?

Utjecaj AdWords oglašavanja na SEO optimizaciju

Činjenica je da AdWords oglašavanje Googleu donosi preko 90 % godišnjih prihoda, no to nije zato jer Google namjerno ruši pozicije tjerajući vlasnike stranica na oglašavanje, već zato jer su tvrtke, kompanije i pojedinci prepoznali prednost koju dobivaju koristeći ovaj oblik marketinga. Naravno, AdWords vam ne jamči niti ne garantira uspjeh što ne znači da ne valja. Vjerujemo kako postoji veliki broj onih koji su pokušali kroz AdWords oglašavanje podići svoje poslovanje na veću razinu no nisu uspjeli. Tko je za to kriv, teško je reći jer sama uspješnost AdWords kampanje ovisi o nekoliko faktora koji su međusobno povezani i ovise jedan o drugome, a jedan od najvažnijih je svakako setup kampanje.

Kako Adwords utječe na SEO?

Uz već poznate tehnike optimizacije stranice koje možete pronaći na internetu, traffic ili promet na stranici je od izrazite važnosti. Ako već nemate dobre pozicije kroz organic, AdWords je taj koji će dovesti ciljane posjetitelje te ih zadržati na vašem webu, a upravo to je ono što Google voli. Ciljani i kontinuirani posjetitelji smanjuju Bounce rate odnosno stopu napuštanja vaše stranice čime dajete do znanja da se na vašoj stranici nalazi kvalitetan, relevantan sadržaj i proizvod koji odgovara naslovu i tematici stranice. Samim time puno je veća mogućnost da vaša stranica s vremenom dobije bolju poziciju pod određenim pojmovima u tražilici.

Utjecaj SEO optimizacije na AdWords oglašavanje

Kao što smo gore napisali stranica treba imati kvalitetan i relevantan sadržaj, strukturu linkova i sl., a to prije svega ovisi o SEO optimizaciji. Da bi vaša AdWords kampanja bila uspješna nužno je poznavanje tehnika SEO-a. Onaj tko ne zna SEO, slobodno možemo reći da ne zna niti AdWords jer AdWords nije samo kreirati oglas, ubaciti novac i pustiti kampanju online. Zašto je to tako? Upravo zato što dobrim SEO-m možete povećati quality score i smanjiti cijenu klika unutar AdWords oglašavanja, a to je ono što svima treba. Bolje pozicije oglasa, više klikova, više konverzija, a manja potrošnja.

Kako SEO utječe na Adwords?

Sletna stranica odnosno landing page je taj koji ima veliku ulogu u tome hoće li korisnik odraditi prodaju ili neće. Zašto? Zato jer landing page pruža informacije prema van, prezentira proizvod, uslugu, informira potencijalnog klijenta i na kraju krajeva daje sliku o vama i vašem poslovanju. Ako je sletna stranica izrađena prema svim marketinškim standardima koji uključuju boje, call to action, slike, opise vjerujte da će to znati cijeniti i tražilice, a i AdWords. Kvalitetan setup će dovesti do onoga što smo gore napisali: veće ocijene, bolje pozicije, manje cijene klika, za što je zaslužan prije svega SEO.

Sve u svemu i AdWords oglašavanje i SEO optimizacija su neophodni želite li da vaše poslovanje na webu uspije. Ovaj članak je imao isključivo fokus na to koliko ove dvije usluge utječu jedna na drugu. Naravno svaka ima svoju prednost, no totalno je pogrešno razmišljanje na način da ćete radi AdWords-a pasti u organicu. Zato još jednom razmislite da li vam je ovo potrebno ili ne.

Utjecaj SEO optimizacije na AdWords oglašavanje i obrnuto
5 (100%) 2 votes

Ostvarite popust 50%

Hvala na podacima!

kontaktirati ćemo vas ubrzo